dinsdag 16 december 2008

Verjaardag Traktaties!

je ziet het bijna in elk kinderdagverblijf ,of op een basisschool dat kinderen trakteren Als ze jarig zijn. natuurlijk helpt mama hier bij mee en zorgt dat de kinderen een leuke traktaties op tafel krijgen,

Zelf deed ik dat natuurlijk ook. En maakte samen met mijn moeder leuke traktaties, waar de kinderen versteld van konden staan.
zelf heb ik al eens Snoep, Chips, een pinnetje met Fruit er aan, Met snoep getrakteerd. er zijn verschillende soorten traktaties die je je kunt geven. Op internet staan erg veel leuke dingen die je kunt trakteren.

Hebben Jullie zelf leuke ideeen? die jullie zelf hebben getrakteerd , of hebben jullie leuke ideeen opgedaan op stage? waar ik wat aan heb. Ik hoor het graag!!

2 opmerkingen:

Noƫmie zei

Hey! leuk onderwerp over traktaties. Je kunt natuurlijk verschillende manieren hiervoor verzinnen.
Je kunt bijv iets gezonds doen (fruit bijv). Neem nou bijv een peer je kunt hier dan een dansmarietje van maken met een rokje en een hoed iets achtig iets. Maar natuurlijk kun je ook iets van chips of een belleblaas doen met bijv een zeepaard als iets erom heen.

Ik heb zelf nog niet echt veel traktaties op mijn vorige stages gehad. Maar wel gezien van andere groepen. Ouders hadden hierbij altijd leuke voorbeelden die ik heb genoemd hierboven.

Wat leek je zelf leuk om eens op te trakteren?

Jaimy zei

Ik heb een aantal voorbeelden op mijn blog gezet van fruit Groente, en snoep! vond dit leuke ideeen! zou eens Kijken als ik jou was! leuke ideeen voor stage.