woensdag 24 september 2008

computerverslaafd!

Veel kinderen zijn verslaafd aan de computer, en zitten hele dagen achter de computer.

Ik weet zelf niet wat de beste tijden is voor een kind van ongeveer 8 jaar, Die al best handig is met de computer, en hele dagen spelletjes doet achter het waardevolle ding voor veel kinderen!

ik wil graag van jullie weten hoe jullie denken over hoelang een kind van ongeveer de basisschool leeftijd achter een computer mag zitten? voor ouders geeft dit vaak veel problemen. dus heb je ideeen, en tijden hoelang een kind achter de computer mag zitten? ik hoor het graag!

3 opmerkingen:

Monisa zei

ik vind dat een kind van 8 jaar 2 uur per dag achter de computer mag en dat kan na schooltijd zijn totdat ze gaan eten en na het eten niet meer.

Cynthia zei

heyhey
ik vind dat kinderen van 8 jaar ongeveer 2 of 3 uur achter de computer mogen per dag dat is lang genoeg en dan kunnen ze na schooltijd op de computer totdat ze gaan eten en dan mogen ze na het eten niet meer

Noƫmie zei

Ik vind dat je de kinderen 2 of 3uurtjes erachter kunt laten om een spelletje te doen. Ze moeten dan ook even met een vriendje ofzo buitenspelen een uur of 2. Zodat ze daarna weer rustige dingen kunnen doen. En dan kunnen ze eten 's avonds. Nog even tv kijken en dan naar bed toe. (hiervan ga ik dus van ong 4/5/6jarige)