maandag 25 januari 2010

afscheid!

Donderdag 28 Januari Is mijn laatste dag stage!

Het zit er al weer op! Het is zo snel gegaan, de tijd vloog voorbij, maar natuurlijk hoort er weer een spetterend afscheid bij!

vorig jaar ben ik al tijdig begonnen met mijn afscheid, en dit was ik dit jaar weer van plan!
Ik heb er dagen op zitten denken wat voorn afscheid ik kon geven, maar toen kwam ik eindelijk op het idee om foto's van de kinderen te maken, dus ik appart op de foto met het kindje, en dit in een leuk fotolijstje! snoep erbij en inpakken in selovaan! erg leuk, maar de kinderen hebben er ook nog een aandenken aan over. een leuk idee! Bij de bso heb ik het zelfde gedaan, maar dan anders snoep erbij ingepakt. Als traktatie overdag heb ik cake gekocht en de kinderen kunnen deze versieren met verschillde versiersels. zelf ben ik wel een beetje trots op dit leuke idee!

Wat hebben Jullie voorbereid voor het afscheid?
Nog leuke ideeen hoor het graag.

1 opmerking:

Noƫmie zei

Ik had donderdag 21 januari mijn laatste stagedag.
Ik had zelf voor de kinderen een leuk kiekeboe boek gehaald. En kreeg van de leidsters als bedankje een theedoos met verschillende soorten thee. Bij de ouders is het niet echt doorgedrongen en niet goed doorgegeven dat ik vorige week als laatste er was. Ik zei wel tegen sommige kinderen bij het ophalen van dat ik ze niet weer zag. En ouders keken dan heel verbaast naar me op. Sommige vonden het jammer dat ze het niet eerder wisten want anders hadden ze nog wat leuks gemaakt voor me.
Ik vond dat dit wel erg slecht geregeld was bij mijn stage plek want de leidsterss konden het ook op het bord schrijven.
Ik heb wel een bedankje en afscheidsbriefje gemaakt en op de deur geplakt. Dus inprincipe kunnen ouders dit ook lezen, maar dat hebben ze nooit zo snel in de gaten zeggen ze dan.