donderdag 28 januari 2010

Kindje dat niet praat, zo denk ik er nu over

Ik had een berichtje op me weblogg bij brainstormen gezet over een kindje bij mij op stage die niet wil praten. maar als ze thuis is of haar ouders haar op komen halen een heel ander kind is.
Ik heb hier twee reacties op ontvangen, En ik ben het eigenlijk met allebei wel eens, ik heb ook eens internet doorgespit zoals noemie voorstelde, en ik kom toch echt op de conclusie uit om haar toch dat stukje individuele aandacht iets meer te geven, haar niet te dwingen maar haar gewoon op haar gemak te laten voelen. meer het kindje betrekken bij de andere kinderen en eens af en toe wat leuks met haar alleen te gaan doen. Kijken of ze dan wel praat.

Ik hoop nog meer reacties op me bericht hierover te krijgen.

Geen opmerkingen: