maandag 4 januari 2010

Informatie over mijn BPV.

Ik loop stage op een kinderdagverblijf in Enschede.
ik loop gedeeltelijk stage op het kinderdagverblijf en in de middag ga ik naar de BSO die gevestigd is bij het gebouw in.

Ik heb het erg naar me zin op mijn stage, en ga er ook met plezier heen. Ik zit op een horizontale groep met de leeftijd 2 tot 4 jaar. Op de BSO heb ik de leeftijd van 4 tot 12.
Zelf voel ik me meer thuis bij de BSO, Omdat ik meer met deze kinderen kan doen, ik kan meer activiteiten doen met deze kinderen, en gesprekken met deze kinderen voeren.
Omdat ik zelf graag verder wil met probleem jongeren vind ik ook deze BSO een enorme uitdaging. De BSO beschikt nogal uit kinderen met een achtergrond, en dit trekt me juist erg aan.


zelf vind ik natuurlijk ook een leerdoel, want het blijft lastig om consenquent te zijn tegen deze doelgroep. Ik heb gemerkt dat de kinderen me erg hebben uitgeprobeerd om te kijken hoe ver mijn grenzen waren.
Zelf ben ik hier erg mee bezig geweest, en vind ik ook dat ik nu mijn leerdoel heb bereikt.


Nog een paar maandjes en dan zit het er al weer op!

1 opmerking:

Noëmie zei

Hey Jaimy,
Wat leuk om te horen dat je het toch nog erg naar je zin hebt daar!! Ik weet nog wel van vorig jaar dat je bijna wou stoppen omdat je het niet zo geweldig vond... Maar erg leuk om te horen.

Groetjes Noëmie