maandag 25 januari 2010

Geslaagd of gezakt?!


Geslaagd of gezakt?!

toen was het alweer zo ver, Mijn laatste eindbeoordeling. Vorige week was het zo ver, En kwam juf op school om het eindresultaat te beoordelen.

Voor het gesprek heb ik nog even een gesprekje gehad over hoe het deze periode ging. Ik vertelde dat ik het een leuke stage vond, en dat mijn beeld over het kinderdagverblijf totaal was veranderd. ik zag eerst totaal niet zitten, ik dit voor de rest van me leven? maar toch is mijn beeld veranderd. Ik werk met een groep met veel kinderen van speciaal onderwijs, dit maakt het toch uitdagend, waardoor ik het als erg leuk heb ervaren!

Ik heb me goed ingezet in het leren van consenquent te zijn, dit was wel mijn zwakke punt. ik heb dit erg goed opgepakt, hier hebben we het in het gesprek ook over gehad, en ben ik geslaagd voor mijn tweede stage. Dus op naar dat eindexamen!

1 opmerking:

Noƫmie zei

Gefeliciteerd zeg!! Goed zo. Ik weet nog zo goed dat je bijna de hele opleiding wou afblazen volgend jaar! Goed dat je toch heb doorgezet en het toch anders ben gaan inzien. Vind ik persoonlijk erg knap. Maar daarvoor is natuurlijk elk kdv anders en dat moet ook zo vind ik.
Nu op naar het eindexamen inderdaad!