donderdag 28 januari 2010

Kinderen te vroeg op het kinderdagverlijf?

Kinderen te vroeg op het kinderdagverblijf?
zoals ik al vertelde vind ikd at kinderen te vroeg en te veel op het kinderdagverblijf komen,
Ik heb een reactie gekregen van noemie en die vond dit ook. Ik ben het ook met haar eens.
Mijn mening is nog steeds niet veranderd. Ik vind dat je kinderen pas na een half jaar naar het kinderdagverblijft kan sturen. Ik vind dat kinderen ook eerst een beetje een moederband moeten krijgen. Zelf kan ik ook niet met me hoofd bij dat sommige babys 4 dagen in de week bij het kinderdagverblijf komen, ik vind dat je zelf voor kinderen hebt gekozen, en vind dat ouders steeds meer gaan werken na mate de tijd.
IK ben dus niet van mening veranderd, maar hoor graag hoe anderen hier over denken!

Geen opmerkingen: