donderdag 28 januari 2010

Laatste dag stage!!

vandaag was me laatste dag stage!
Ik vond het maar een raar idee, zo de laatste dag! en had er ook wel moeite mee!
toch heb ik een leuke dag gehad, Ik heb de kinderen cake getrakteerd en ze mochten dit zelf versieren met van alles, Smarties, Chocola, Spekjes, Slagroom, glazuur, Hagelslag, een smeerboel maar ontzettend leuk vonden de kinderen het.

In de vakjes van de kinderen had ik fotoknijpertjes met fotos van de kinderen en ik. Ik had ze daar snoep bij gegeven en leuk ingepakt! strikken erom, En leuke verassing. De Kinderen vonden het geweldig. Maar besef hadden ze nog niet echt dat ik wegging.

Bij de BSO Heb ik Het zelfde getrakteeerd maar dan heb ik er fotolijstjes om heen gedaan! de kinderen waren erg druk, maar heb een fijne dag gehad.

veel tekeningen gekregen, van de collega's een leuk handdoekje met een afscheids zin er op! cadeautjes van de kinderen, Maar ook een kalender en fotos van de kinderen!
Een leuk aandenken.
En toen was het tijd om te gaan, Ik vind het erg jammer, en heb een fijne stage gehad hier!

Geen opmerkingen: