maandag 25 januari 2010

voorleesontbijt!


vorige week was natuurlijk weer het nationale voorleesontbijt!
Ik had het vorig jaar niet meegemaakt, en het leek me toch leuk om een keer te zien hoe dit in zijn werk ging, ik heb dus zelf voorgesteld om ook te komen, want ik begin namelijk altijd later, ik was dus al om 8 uur aanwezig, de kinderen konden vanaf half 8 gebracht worden, en tegen kwart over 8 zaten we aan tafel, de kinderen hebben lekker kunnen ontbijten, en nu moest er nog iemand komen om voor te lezen, vandaag hadden we een oma die kwam voorlezen uit het nationale voorleesboek, de wiebel billen boogie. De kinderen waren erg enthousiast, en hebben smiddags nog naar een voorstelling van de BSO gekeken.
het was een erg gezellig middag.

hebben Jullie ook het voorleesontbijt meegemaakt op stage? Zo ja, wie kwam er bij jullie voorlezen?

Geen opmerkingen: